Frans-en-Jolanda-Z-O-Engeland-2011.reismee.nl

Nog 1 dag en dan gaan we!

Morgenvroeg gaan we met zijn allen richting Engeland

Laughing
! Het weer is er komende week ook goed volgens weeronline. Een zonnetje en rond de 18 graden, de week erna staan er allemaal grijze wolkjes gepland. Dus we hopen maar dat de voorspelling ook uitkomt deze week.

Zo meteen nog de weekendtassen pakken en naar de moeder van Frans voor moederdag en dan vanavond richting mijn ouders. Ome Ton en tante Im komen morgenvroeg richting mijn ouders zodat we vandaaruit vertrekken

We vertrekken om 6:00 uur en komen om 11:25 uur in Engeland aan. Dan gaan we eerst onze Great Brittain Heritage Passen in Dover halen. Van Fokestone naar Dover is het ongever 20 minuten rijden, dus dat is vlakbij, dan gaan we meteen de bekende witte krijtrotsen bekijken en lunchen.

Dan via Tenderden en Rye naar Hastings waar we rond 16:30 uur in de B & B worden verwacht.

Number Forty Six

We hebben er zin in!

Laughing

Miranda en Ron

Hey vakantiegangers!

Voor morgen en de komenden dagen: geen regen maar volop zonneschijn, genoeg pils om de dorst te lessen en heel veel plezier.

We bellen als jullie terug zijn. Stuur maar een berichtje wanneer ik jullie bereiken kan.....

Groetjes,

Miranda